Kuvaus
Uuden sukupolven Suzukit yllättävät tehokkuudellaan, taloudellisuudellaan ja
käyttömukavuudellaan. Tässä muutama syy miksi:
Uusi moottorilohko, pienempi koko, kaksi sylinterikannen yläpuolelle
asennettua nokka-akselia (DOHC) ja neljä venttiiliä sylinteriä kohden.
Koon ja painon vähentyminen uudelleen suunniteltujen osien ansiosta.
Moottorin koon huomattava pienennys voimansiirtoakselijärjestelmällä –
painopiste on siirtynyt eteenpäin ja paino jakautuu paremmin peräpeiliin.
Uusi öljypumppu, joka varmistaa paremman mekaanisen tehokkuuden ja vähentää
moottorin sisäistä kitkaa.
Innovatiivinen “Lean Burn Control System”-hallintajärjestelmä, joka on
suunniteltu toimimaan laihemmalla ilma–polttoaine-suhteella ja mukauttamaan
polttoainekulutuksen aina vallitsevien olosuhteiden mukaan.
Jaksottainen digitaalinen Multipoint-ruiskutusjärjestelmä, joka parantaa
polttoainetaloudellisuutta ja pitää päästöarvot alhaalla.
Eteen siirretty vetoakseli ja kaksivaiheinen alennusvaihdejärjestelmä
pienentävät niin ikään moottorin kokoa sekä painoa. Moottoreissa on suuri
välityssuhde, joka mahdollistaa halkaisijaltaan ja nousultaan suurempien
potkurien käytön.
Järjestelmään asennetun anturin avulla toimiva
vaihteistonhallintajärjestelmä, joka parantaa suorituskykyä sekä vaihtamisen
tarkkuutta ja nopeutta.
Easy Start -järjestelmä – riittää kun virta-avainta käyttää start-asennossa.
Uusi kippi-rajoitusjärjestelmä.
Kaksi veden tuloaukkoa moottorin huuhtelua varten.
Kaikissa moottoriosissa on erityinen, korroosiota estävä pintakäsittely.
Alhaiset päästötasot, jotka täyttävät Euro 1 -standardin vaatimukset
(EU-direktiivi 2003/44/EY)